Hodnostní pásky

Základní informace


Název zadávacího postupu

Hodnostní pásky

Systémové číslo NEN

N006/24/V00019677

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00019677

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

28. 06. 2024 12:59

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

10. 07. 2024 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Václav

Příjmení

Bejček

E-mail

vaclav.bejcek@mo.gov.cz

Telefon 1

+420 973209343

Předmět


Popis předmětu

Předmět veřejné zakázky: Detailní popis je uvedený v příloze č. 1 návrhu KS. Zadavatel požaduje po zájemci v rámci výběrového řízení s nabídkovou cenou předložit níže uvedené vzorky výrobků: - 2 ks pásku hodnostního červeného pro desátníky Hradní stráže 2014 KČM 0120001680226, - 2 ks pásku hodnostního červeného pro četaře Hradní stráže 2014 KČM 0120001679527, - 2 ks pásku hodnostního červeného pro rotné Hradní stráže 2014 KČM 0120001679820, - 2 ks pásku hodnostního bílého pro rotmistry Hradní stráže 2014 KČM 0120001680024, - 2 ks pásku hodnostního bílého pro nadrotmistry Hradní stráže 2014 KČM 0120001679729, - 2 ks pásku hodnostního bílého pro praporčíky Hradní stráže 2014 KČM 0120001680125, - 2 ks pásku hodnostního bílého pro nadpraporčíky Hradní stráže 2014 KČM 0120001679628. Soutěžní vzorky musí být vyrobeny přesně dle parametrů uvedených v této specifikaci a musí se shodovat velikostí i barvou s referenčními vzorky hodnostních pásků, které je možné zhlédnout u zadavatele ještě před podáním nabídky za přítomnosti osoby oprávněné k jednání ve věcech technických na základě předešlého telefonického dohovoru tel.: 973 209 361 nebo 728168 927. Všechny výše požadované soutěžní vzorky musí být vyrobeny v roce 2024. Vzorky zaslat nejpozději však do 12.7.2024 do 13.00 hod. na adresu: VZORKY K VZ; mjr. Ing. Radek Šesták; Hradní stráž; Loretánská 181/4; Praha 012 – Hrad; PSČ 119 06 V případě, že uchazeč (zájemce) o veřejnou zakázku zvítězí ve výběrovém řízení, stanou se výše uvedené vzorky součástí dodávky (prodávajícího) a tudíž se nevrací. Nejpozději 3 pracovní dny před dodáním (zavezením) zboží je dodavatel (prodávající) povinen telefonicky, kontaktovat odpovědného zaměstnance nakupujícího (viz kupní smlouva) a dohodnout s ním podmínky závozu zboží jako např. přesný čas, typ vozidla, kontakty na dopravce a další.

Kód z číselníku NIPEZ

39561133-3

Název z číselníku NIPEZ

Označení

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

39561133-3

Název z číselníku CPV

Označení

Název předmětu

Označení

Textové pole pro popis místa plnění

Místem plnění je sídlo kupujícího, konkrétně prostory skladu MU 2.1, vnitřní nádvoří kasáren HS, Kanovnická 5, Praha 1, PSČ 119 06.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailOznačení39561133-3Označení

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail22. 07. 2024 12:19Uveřejnění účastníků
Detail22. 07. 2024 12:19Uveřejnění výsledku
Detail12. 07. 2024 12:18Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail28. 06. 2024 12:59Uveřejnění zadávacích podmínek